70 dagar

Nu har jag kört i 70 dagar eller 10 veckor, Det går riktigt sakta och jag tycker inget förändras när jag står i spegeln. Vågen rör sig nedåt kläder passar lite bättre men jag ser ingen skillnad.

Försöker ligga på kalori intag på ca 1,5k eller netto -500 träningsdagar oavsett vad, fördelaktigt är att äta mättande då en chokladbit är inte särskilt mättande :D
Lyxdagar har jag fredag-lördag var 13-14:e dag med ett överskott på intaget tillsammans med barnen ;D

Resultatet efter 70 dagar med träning. förkylningar etc har resulterat med ca -5kg som känns som en vettig förändring. ca 0,5kg i veckan känns som en sund nedgång.

Det är ca 6 månader kvar till maran och jag har fixat -5kg på ca 2,5 månader!! Hade ju tänkt runt -7 eller 8kg, så jag funderar skarpt att fortsätta att hålla igen, men vi tar 1 vecka i taget så får vi se hur långt det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0