Tjurruset 59.16

Jo det gick ganska bra, hade kanske inte det bästa förutsättningarna och fick lära mig en svidande bakläxa spring inte om du är lite bajsnödig (hade ont i magen 20h efter loppet), dock så ramlade in på en vettig tid och blev in 529:a en bra bit från det tilltänkta målet. Upplevde banan givetvis jobbig dock inte så jobbig som jag hoppats på. Banprofilen hade mycket mer transportsträckor än vad jag hade trott dvs mer raksträckor och svaga långa medlut. Det var kraftiga uppförsbackar men det kompenserades med 4-5min löpning utan motstånd... Ska överföra racedata till endomondo så fort jag kommer hem för en lite djupare analys. Hann tyvärr inte ikapp Tommy som startade 10 min före. Hela laget OKQ8 Härnön genomförde loppet utan att bryta så bara det var en vinst i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0