VIKTNEDGÅNG

Har alltid massa projekt, men nu är projektet ner 10kg.
Hur? jag har inte en aning, tänkte jag skulle försöka redovisa följande veckor här på min blogg.
 
Idag väger jag 78kg, målet är att gå ner till smått otroliga 67-68 helst lägre.
Anledningen är för att jag vill ha mindre att bära med mig när jag springer.
1:a juni (tror jag det var) springer jag asics stockholm marathon, då vill jag ha så lite som möjligt att bära.
jag har gott om tid... bli av med kilon och träna upp mig.
 
Tänkte försöka som vanligt att träna hårt, försöka leva på sallad och kött, undvika godis de 2 närmsta veckorna.
Precis som alltid, starta med GI gröna listan... nhar funkat förut vi provar igen btw jag gick ner från 1 jan iår till 20 mars ca 14-15kg. så varför inte?? Sprang mitt livs längsta sträcka milen ifjol somras och nu för några dagar sen sprang jag 3 mil, nonstop!! Det är smått fantastiskt för mig.
 
Hm åter till den förbenade vikten. Jag tar ett kort av mig själv imorgon och väger in mig ordentligt samt att jag kommer redovisa så ofta jag kan vad jag har ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0