miltest

ok, jag kommenterar denna runda trots att det är lite genant, men nu när jag funderar på det så är det ju egentligen asroligt,  tur jag inte såg mig själv. Skulle köra milen, men rundan fick ett snöpligt slut. akut dålig i kistan, försökte hålla mig från att pruppa från 500m kvar sen mullrade kistan ordentligt vid 250m kvar, fanns bara 2 val i eller utanför byxan. Det var bara kasta sig i diket och låta det komma,  och sen var det bara att försöka gå hem med gräs fulla arslet (inte skönt). Hade jag tagit 30 sekunder till på mig i diket hade det kommit 2 par och sett mig. ibland har man tur. Hahaha 😂 😂 

Rundan (hade) slutat runt 49 utan fadäs så det ser lovande ut.
 Testade även att väga in mig efter rundan då jag misstänker att jag förmodligen låg på min lägstanivå. Nytömd och nysprungen: 73.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0