Toppen pass

Körde ett fint pass genom stan igår, satte lite PB på olika distanser klarade hålla ett bra tempo tills jag kom till sista backen. Hade ganska bra kräm kvar men kändes som jag inte fick in tillräckligt med syre, troligtvis var jag uppe på min maxkapacitet, lite tråkigt ändå att inte har mer att ge. Skulle tro att på flackbana så är mitt max 45min på 10k och 5k, 20:50-21. Lite nyfiken är jag vad Är mitt PB?? om jag får ork, lust och tid så ska jag försöka springa på en relativt jämn sträcka och ta reda på det i sommar.

Alltjämt ligger vikten och pendlar runt 70kg, som är helt ok men jag skulle bra gärna vilja smyga ner 2-3kg till men jag antar att det får bli ett projekt inför nästa sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0