trögt

Var ute på en löprunda imorse runt örsjön som kändes grymt trögt, höll ändå ett snittempo på ca 5.05. så det gick lite fortare än vad jag förväntade mig. 2 veckor har gått, vikt ja där har jag inte rört mig mycket. har väl inte gått in helhjärtat inför uppgiften men jag tränar hårt precis som väntat och jag tycker mig att överkroppen har blivit lite starkare. Blir ett fystest imorgonkväll efter jobbet, då jag ägnar förmiddagen till ytterligare ett löppass. jag vet inte vad det beror på men jag tycker det är jobbigt att löpa just nu men jag känner ändå suget att köra ett pass och jag hade förmodligen inte varit helt främmande att ta ett till nu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0