Förändring i kroppen

Har kört lågt kaloriintag i 35-40 dagar nu, försökt att ligga på ett kaloriintag på ca 1500-1700 förutom varannan fredag-lördag, då jag har haft valfritt intag men har sällan passerat 2200-2300. Käkar lite kosttillskott, Diet calcium pyruvate, Diet CLA, Diet Carnitin, Omega 3 samt Multivitamin. Äter allt mellan himmel till jord men ser ändå till att kaloriintaget inte överstiger det tänkta 1500-1700.

I förrgår så blev någon typ av bajsattack, tror fan hela systemet tömdes. Men resultatet av det har varit grymt intressant, de två senaste dagarna har jag tappat suget på allt som går att äta? Men jag har inte blivit nämnbart tröttare. Har bara kört lättare styrkefys i 2 dagar som känts riktigt bra och det blir fastalöpning imorgonbitti.

Jag börjar misstänka att kroppen har börjat använda mer fett som bränsle i kroppen och förbränningen av det även har optimerats ett snäpp? Jag har även tappat lite vikt igen på väldigt kort tid.

Vägde in mig nyskiten och nytränad på endast 73.3 skulle gissa att normalvikten ligger runt 74,2. Spegelbilden visar vissa tecken på muskler nu, men den jävla bilringen kommer ta tid, men det är långt kvar till 4 juni (Sthlm Maran) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0