Slut på säsongen

Ja nu är alla tävlingar för i år avklarade med diverse resultat. Nu börjar underhållsträningen. Känner mig nästan lite mätt på löpningen just nu. Orsaken kan vara att de senaste veckorna har varit mer pressade än vanligt för att blivit så bra som möjligt till tjurruset. Så jag har nu bestämt mig att köra utan klocka (bara regga runda) så att kraven på tempo och distans blir helt sekundär. Det blir bara rundor att njuta av.

Satt även igår och kom på att det saknas vinterlopp så därför tänker jag anordna ett lopp i härnösand som jag kallar för? trettondagsloppet? som består av 4 distanser 12k, 24k, 36k och 48k, rundan går runt örsjön 1-4 varv. Förankrade idén med Härnö Trail runner's och en del verkar vara på så det blir av oavsett hur många vi blir. Så nu har jag lite långpass träningar att träna för att orka med ett sånt lopp mitt i vintern. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0