26 dagar kvar

Körde en testrunda igår på nästan 14k, sprang med korta tights (kallt på slutet) men det kändes riktigt bra i senknarren. höll ett relativt jämnt 5:10 tempo. Kändes att man har ätit lite bättre på slutet. Jag har mer kräm i benen så det ser ljust ut. Nu hoppas jag att jag får vara skadefri och att förkylningar håller sig borta (peppar,peppar).
Dagens pass var otroligt segstartad, kroppen "vaknade" inte förrän efter en kvart, då fick jag lite mer pump i seten. Men efter 40 min slit så blir det en välförtjänt sömn inför morgondagens löptur. Det ska bli 13-14 grader varmt och sol!!! Måste bara ta en långsväng när det ska vara så underbart väder... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0