High Coast Ultra

Ja, nu närmar det sig med stormsteg, undrar om jag har tagit mig vatten över huvudet? Börjar smått inse att FAN!! det är skitlångt och en banprofil som kanske är i tuffaste laget? I en överslagsberäkning så tar det 22,5h!!! Fast å andra sidan vad är det värsta som kan hända? att jag får bryta? nä det är att man ramlar och gör illa sig. Det är bara görs så gott jag kan och kämpar så långt jag kan så kan jag kliva av med flaggan i topp. Den tuffaste motståndaren är hjärnan, tror att denna prövning påverkar mer mentalt än fysiskt. Hur kommer man reagera efteråt? Kroppen trött och sliten men hjärnan då? jag menar traggla löpning/lunk/gång i 22h, smärta, uppgiven, ensam i spåret, hur blir man efteråt? Ja som sagt finns bara ett sätt att ta reda på det.

Sitter just nu och planerar mina dropbags och hur mycket jag ska bära med mig ju mindre desto bättre men samtidigt får det ju inte bli för lite. SIsta justeringen får bli på lördag då jag vet vädret mer exakt, men än så länge verkar det som att det ska bli bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0