Dag 4

Tyvärr så kunde inte Tommy springa idag så det blev ett pass med skor runt citykärnan. Kändes kanon i kroppen inga smärtor alls i kroppen, benen, knän etc kändes kanon. Märkbart efter ca 5k var att jag inte trycker i mig lika mycket kolhydrater, det känns verkligen i benen att de inte har samma ork. Kan vara lite svårt att ställa om i hjärnan att jag inte kommer slå några rekord och att generella resultat per pass kommer vara lite sämre, Det är otroligt svårt att acceptera att en sträcka blir flera minuter sämre.

Nu kurrar magen, ska stilla den värsta hungern med kvarg och lite frukt. Kan notera att vikten rasar. Jag tror att kosten är den största faktorn för mig. Håller jag bara igen så händer det otroliga saker. Återkommer på Dag 7 med en rapport hur läget ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0