1 vecka

Första veckan är avklarad. Väger in på ca 71.6 som betyder ca 3kg ner jämfört med när jag kom hem från strömstad. Bottenrekordet ligger på 70.8 som jag vägde in mig på i torsdags efter träning. Känner att jag äter bra, då jag inte känner mig så hungrig. Dock så har jag inte samma kräm i benen...
något positivt framsteg var att jag körde barfota i 6.7k utan att det kändes alltför mycket i vaderna. Körde en lätt runda dagen därpå, Behövde handla lite och passade på att springa och handla, skrapade ihop ca 4.4k men efter passet var vaderna relativt möra.
Kosten denna vecka har varit mycket ägg, kött och grönsaker. Godis och andra godsaker plus potatis, pasta etc har varit tabu. Nu kör jag en vecka till och se vad som händer. Optimalt bör det försvinna 1-1.5kg så riktmärket nästa söndag ligger på dryga 70 och ett lägsta under 70.
Börjar nästa vecka med ett distanspass i skor runt Örsjön?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0