Schyssta vinterpjux

Hunnit med 56km med mina nya Salomon Spikecross och det är den klart bekvämaste skon jag haft för vinter, men greppet på is suger ( dubbarna sitter fel och är för stora) . Dämpningen är bra, så långpassen känns bekväma. Mest greppvänlig är heltklart Icebugs, och vid mycket omjämnt underlag så är bugsen bättre då man får mer markkontakt (tunnare sula). Om jag inte har fel så är bugsen lite närmare barfotalöpningen tror den hade en heeldrop på 6mm medan salomon har 10mm. Båda har sina styrkor helt klart. Utan och tveka kommer jag köra bugs på tjurruset men på ett vinterlopp definitivt salomon.

Sammanfattningsvis, jag älskar sommaren!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0