5 veckor avklarade

Nu börjar det slita mentalt och fysiskt, men jag håller igen minst 1 vecka till. Tycker det inte händer så mycket på vågen men spegelbilden börjar förändras.

Tough Viking närmar sig och nerverna börjar spela en ett spratt. Tänkte precis att på lördag är det 2 veckor kvar... shitshitshit!! Vet inte om jag är fysiskt mogen för denna utmaning men va sjutton det är bara se till att "överleva", konditionen tvivlar jag inte på men styrkan??

Jag har börjat leka med lite fler leksaker som min "stång" så jag kan köra lite chins och dylikt + lite armhävningar för att orka lyfta min egen kroppsvikt. Går dit och drar lite då och då så jag hoppas det ger lite resultat. har väl gått från 2-3 till 10-12 i alla fall. Jag hoppas monkeybars på Tough V inte är längre än 10-13m...

Veckan som varit haft ett bottenrekord på 68,6kg, pendelvikt på ca 69,5-70,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0