Dag 2

Åt rester sen igår så, det blev tacos, igen.
Jag var ute på en löptur idag men det sög ur kraften totalt???!! blev 8km lite drygt men jag hade tänkt ta milen, jodå det hade väl gått men då hade jag behövt sänkt tempot så pass mycket att det inte hade varit roligt.

Jag har kommit på mitt projekt, jag ska springa högakustenleden i maj nästa år! det är ca 120km, det måste gå. tänkte ha ett snittempo ca 7-7.30 min/km det ger en maxtid på 15h.
För att nå dit har jag några delmål som måste fixas del 1 är att gå ner några kg. del 2 Fixa ett lämpligt träningsprogram för att kunna springa så pass långt, del 3 lära kroppen att äta och springa.

Jag har lite att fundera på hur härdar jag kroppen på bästa sätt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0